MieszkańcyOrganizacje pozarządoweGospodarkaEdukacja, kultura i sport |
Zarządzanie Jakością - ISO
Joanna Szkriba, Wyświetleń: 36297 Poprzednia
Pdf Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
Starając się sprostać rosnącym wymaganiom i oczekiwaniom obywateli, Starostwo Powiatowe we Wrocławiu w 2011 r. w ramach realizowanego projektu pn. „Program doskonalenia jakości usług publicznych w urzędach Dolnego Śląska i Małopolski z wykorzystaniem doświadczeń Urzędu Miasta w Dzierżoniowie" przystąpiło do wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami Polskiej Normy PN-EN ISO 9001:2009. Zakres certyfikacji obejmuje: "Wykonywanie zadań własnych powiatu, zadań zleconych z zakresu administracji rządowej, zadań powierzonych oraz świadczenie usług administracyjnych dla klientów”. Starostwo Powiatowe we Wrocławiu pierwszy Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością otrzymało w 2011 r. i od tego czasu nieprzerwanie funkcjonuje przestrzegając i stosując na co dzień wymagania normy ISO 9001. Obecnie Starostwo posiada wdrożony i stale doskonalony System Zarządzania Jakością zgodny z nową normą ISO 9001:2015. Wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością przynosi szereg korzyści przejawiających się przede wszystkim w:
Dokumenty Systemu Zarzadzania Jakością: Poprzednia
Pdf Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
|
Starostwo Powiatowe / NIP: 897-15-89-815 / REGON: 931950123 Powiat Wrocławski / NIP: 897-16-47-961 / REGON: 931934816
|